26/10; måndag

Höstlov. En fin höstdag. Lite regn i luften. Stilla på sjön. Jag vakande för många gånger i natt - det är mina axlar som krabbar. De hoppar ur led titt som tätt - åt alla håll, framåt, utåt, nedåt... Jag skulle kunna ligga i typ framstupa sidoläge, men jag hamnar inte alltid där när jag sover. Jag kan inte somna på rygg eller på mage. Vänsteraxeln har hållit på så sen i somras, och då har jag undvikit den sidan, men nu hoppar även högeraxeln flera gånger per natt... Nattsömnen blir störd. Jag vet inte vad jag ska göra åt det? Jag tror inte att alternativet operation finns - jag har ju gjort det utan bra resultat. Träning är svårt eftersom jag inte kan lyfta armen högre än 90 grader utan att den hoppar ur... Det krävs ett par tankar på detta... Nu väntar nog ett lydnadspass med Stimma, i eftermiddag bär det av till biblioteket för prisutdelning för Klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback