29/10; torsdag

Barnen har klippt sig. Med lite muta gick det bra även med Linus.
Sedan kom Klaras kompis Clara och då ville lillebror Linus att Elias skulle stanna - och det ville han. Jag blev nästan löjligt glad - en kompis ville leka med Linus! Nu har de lekt med bilar, kurragömma (samma ställe hela tiden), byggt torn och inte nudda golvet på fyrtio minuter. De håller ett hiskeligt tempo. Senare i eftermiddag kommer Linda med barnen. Då tror jag bestämt att det blir våfflor.
Anders är i Köpenhamn och imorgon möts vi i Göteborg. Igår red jag två lektioner - jag råkade komma lite tidigt och fick även vara med i gruppen innan eftersom det var sitsträning och de behövde en som longerade. Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ha en skön helg i Göteborg och lycka till på söndag

kram!

2009-10-29 @ 20:14:19
Postat av: Mia

Ha en skön helg i Göteborg och lycka till på söndag

kram!

2009-10-29 @ 20:14:47
Postat av: Mia

Ha en skön helg i Göteborg och lycka till på söndag

kram!

2009-10-29 @ 20:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback