17/9; torsdag

Fjäsk är bra... Apotekskärringen hade fel och insåg inte det... Folk som inte kan erkänna sina brister suger energi... Ungar överallt... Tusen prov att rätta... En hund att träna... Gräs att klippa... Ett hus att städa... Tid som inte räcker. Mina cirklar är rubbade... Tålamodet är slut... Lisa är trött... Farmor putsar fönster... Jag ska rida. Alstra energi. Solen skiner.
Jag bryter ihop, kommer igen...
Tränar Stimma - det gick superbra. Red en runda. La barnen. Duschade. Sitter och njuter av att energin är tillbaka. Nu saknas bara A! Han åkte till Stockholm på morgonen, och skulle åka direkt på innebandymatch ikväll. Farmor och farfar har åkt hem. Uterumsfönsterna blev fantastiskt fina! Stort tack! Kanske ska jag äta lite och rätta prov - eller kanske bara äta och sitta i soffan och äta praliner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback