28/9; måndag

En sjuk dag - men ingen är egentligen sjuk... Men jag vakande med migrän. Och sedan skulle Linus till Ögon - Anders var med honom, han hade varit duktig och skelningen växlade lite mer från öga till öga och det är bra. Sedan hade jag fått en tid på VC till K - hon har haft pluttar runt munnen och ett märke på rumpan som jag misstänkte kunde vara borrelia - och det var det. Märket är nog ca 20 cm i diameter. En kraftig antibiotikakur fick hon. Och prickarna fick hon hydrokortison för. Hennes mandlar var väldigt stora. Och då minns jag vad Sandra sa igår när hon tittade Limpan i halsen - att hans mandlar var så stora. Så jag ringde jourläkarcentralen och fick komma dit med honom. Hans mandlar var oxå väldigt stora, men troligtvis är det ett virus. han är ju inte dålig, även om han har haft lite ont i halsen.
Och nu är jag trött. Jag har haft extra lektioner, mina egna lektioner, varit på läkarbesök samt haft en konferens som var långsam och oeffektiv - vilket är väldigt jobbigt eftersom det troligtvis är mitt fel, eftersom jag är no-ansvarig...
Imorgon kan det bara kännas bättre?!

Kommentarer
Postat av: Helen

Virus och infektioner- nu är det höst! Krya på er! kram H

2009-09-29 @ 08:54:45
Postat av: Hanna

Stor kram till er alla...

2009-09-29 @ 13:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback