3/9; torsdag

Idag åkte Anders till Gotland på kickoff. Jag har jobbat - det är bra jobbdagar. Jag trivs med mitt jobb. Med eleverna och mina kollegor. Och sedan hämtade jag barnen (vi glömde Linus två bilar på dagis, och jag fick åka tillbaka för att leta efter dem, men hittade bara en...). En hel kväll med mina älskade barn! Vi har ätit. De har lekt med grannarna. Vi har läst böcker och tittat i album och Linus har tittat på Pippi. Jag har tränat lydnad med Stimma. Hon går väldigt bra - lite het ibland och krypet var kanske inte riktigt så bra som det kan, å andra sidan var skallet bättre än vanligt... Nu kommer det tre helger (fast jag har inte fått PM från en ännu) med tävlingar.
Igår red jag lektion - det gick riktigt bra. Ikväll är det rättså skönt att sjunka ner i soffan i min ensamhet. Tillfreds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback