18/4; söndag

Idag blev det den goa anananspajen - finns under "recept". Och så har vi tvättat bilarna, bytt däck, gått långpromenad, ätit stek, tränat lite, fixat i rabatten, rättat nationella prov, städat - en dag bland andra, där vi mest finns...
Imorgon väntar jobb, träff hos Linus psykolog (men jag har ju pratat med henne per telefon) och ett besök hos ortopeden med min dåliga axel (vet inte vad jag hoppas på, jag tror inte att det finns så mycket att göra med den, men jag sover så dåligt eftersom den hoppar varje gång jag råkar rulla över på vänstersidan, vilket händer ca 10 gånger per natt)... Linus har fått en ny cykel idag - vi köpte den av en granne, och så passade han på att trilla ner för en trappa i deras uthus och skrapa ryggen rättså illa. Men han är en hårding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback