19/4; måndag

Måndagskoma. Fullständigt dränerad på energi. Trots sol. Jobbat. Varit på möte hos Linus psykolog. Inget nytt. Vi lämnas över till habiliteringen - det känns nog bra. Jobbat igen. Ortopeden. Axeln är minst så dålig som jag trodde. Om den bara hade hoppat åt något håll så kanske det hade gått att operera - men den är instabil i alla lägen, och då finns det inget att göra... Fick en tid redan imorgon på ortopedtekniska - kanske kan man prova något slags skydd på natten för att hålla den i sitt läge... Gjorde ett par snabba ärenden på stan. Köpte bland annat en väckarklocka åt mormor - när vi går med den till henne, funkar den inte. Då höll jag på att bryta ihop. Orkar inte. Ta mig in till stan igen. Fan. Anders är och fiskar. Jag har lagat mat. Barnen badar. Snart läggdags för dem, och tid för mig att bryta ihop för att kravla mig upp igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback