5/4; måndag

Imorgon väntar jobbet igen. Idag värker kroppen. Höfter, axlar - ja i stort sett alla leder. Imorgon är det nog bättre igen.
Idag har jag inte gjort så mycket. Städat. Tvättat. Läst böcker för Limpan. Lagat mat. Tränat med Stimma - mest fritt följ, inkallning och kryp. Jag har fokuserat på noggrannhet och tystnad idag. Hon har tenderat att gå igång för mycket ett tag. Idag har jag försökt att tala om att det inte behöver vara så jävla roligt... Svårt. Vi tycker ju att det är så roligt. En balansgång. Och så har jag kammat hundarna. Badat bubbelbad med barnen. Och gått en promenad med hundarna. Anders har tittat på pingis och innebandy. Nu ligger han uppe och tittar på hockey och jag tittar på Johan Falk.
Imorgon väntar ett nytt besök hos psykologen för Anders och mig. Hon ska tala om vad hon har sett nu. Vad hon har kommit fram till. Planerna för framtiden? Rädd? Ja! Och nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback