29/8; söndag

Dagarna går så fort. Har ju tagit emot en ny sjua på jobbet. Och inser att det är kul att jobba, när man har elever på jobbet. Jag har så svårt för oeffektivitet. Har ridit en del. Tränat Stimma en del. Varit en aning besviken - tredje reserv på SM gör liksom ingen glad, så nära... Hon går bra på träning. Jag har kört spår idag på morgonen. Hon är klockren. I upptag, på pinnar, i spåret. Lydnaden är mer osäker. Ska snart gå ut och köra ett pass med henne. Anders spelar golf. Barnen leker - Alma är här. Imorgon börjar min 80%tjänt med en ledig måndag. Linus och jag ska till ögon.
Och så har himlen fått en ny ängel - Elin, Eric och Hannas fina farmor, lämnade jordelivet i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback