12/12; söndag

Kväll. Och det känns. Ögonen börjar bli tunga. Hektiska dagar. Igår: ridning med Klara - det gick bra, stan med barnen, Agnes och morfar och Marianne, och på kvällen lämnade vi barnen till de sistnämnda och åkte på sökmiddag hos Liselott. Det är fascinerande - hur ett gäng, ganska olika personer, men med ett gemensamt intresse, kan ha så mycket roligt och intressant att prata om - och då inte bara om det gemensamma intresset. Och även om några saknades igår så var det väldigt kul - kanske ännu roligare eftersom vi inte träffar dem så ofta nu för tiden. Jag inser hur mycket jag saknar gemenskapen i sökskogen - Klaras ridtid den här terminen har inte underlättat, samt att vi faktiskt inte har någon sökhund... Idag har vi åkt skidor, haft tre kompisar till barnen här, åkt pulka, fikat, ätit, satt betyg, fixat och donat - nu spelar A tennis, barnen har lagt sig - det är luciafirande på dagis imorgon kl. 7... på vår lediga dag... och så kanske vi hinner med ett luciatåg på jobbet oxå, och så ett besök hos hästen och logopeden.
Nu ska min onda rygg/rumpa/ben vila. Det strålar ner i benet, och jag får liksom tänka för att lyfta det...

Kommentarer
Postat av: Mia

Så roligt att ni kom i lördags! Man blir glad av att träffa er!

2010-12-13 @ 08:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback