16/12; torsdag

Nu måste jag uppdatera er - jag vet att många undrar hur det är med stjärngossen som trillade. Plåtarna skickades till Lund. Han låg på IVA. Han hade fått en skallbasfraktur. Det var allvarligt, men stabilt. Nu har han fått komma till barnavdelningen. Han har pratat lite med sina klasskompisar och skrattat lite, och vill komma hem. Bra tecken. Nu hoppas vi att det inte stöter till några komplikationer, att det fortsätter gå i rätt riktning. Men oj vad jag har tänkt på honom, tänkt på hur snabbt ett liv kan förändras, slockna...
Jag var hemma med Linus i tisdags, han var hostig och hade feber. Anders var hemma igår. Nu är han pigg igen och var på dagis idag.
I går kväll var jag med arbetslaget på Hockey, men först var vi hemma hos Annika och fick god fisksoppa. Tyvärr har jag känt lite sammandragningar ett par dagar. Hoppas att det inte blir mer.
Anders är ute och skottar, det har toksnöat hela dagen, och det snöar fortfarande. Vilken vinter vi har fått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback