19/12; söndag

Nu börjar jag bli trött på att inte orka - en förkylning som inte vill ge sig, jag hostar, snörvlar och kraxar och ett lågt blodtryck som la ner mig för räkning i fredags igen. Jag vill ut och bygga kojor i snön, åka skidor och springa upp och ner i pulkabacken - men jag orkar inte... Inte en chans... Men snart är det jullov, då kanske jag orkar?! Men jag har orkat vara på jobbfest i fredags kväll och igår kväll var vi hos Helen och Ulf, och så var jag med Klara i stallet och inhandlade några julklappar. Idag har vi fixat granen, skottat en massa, Anders har handlat lite och nu spelar han tennis. På onsdag har jag fått en läkartid för att kolla upp det låga trycket - som de troligtvis inte kommer att göra något åt, men som de ändå ville kolla upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback