26/12; söndag

Sitter och tittar på hästar på TV, och saknar ridturerna och mina hästflickor. Men egentligen spelar det ju ingen roll alls - jag har en Liten i magen, och det spelar roll!
Linus och jag är hemma. Anders är på hockey och Klara hos Agnes - de ska sedan fortsätta, sent på kvällen, till tennishallen. Vi har varit en runda och åkt skridskor och åkt pulka i Tomtabacken, det är lite annat än Vederslövasbacken... Tyvärr har jag suttit med sammandragningar i två timmar i fredags kväll och sedan dess kommer de med jämna mellanrum, så jag tar det mest lugnt. Men igår tog jag en tur med skidorna och Stimma. Sedan fick Stimma åka till Helen, eftersom S löper. Min vän och kollega har desto mer sammandragningar - hon har legat inlagd hela julhelgen, och hon är bara i v. 23. Där finns mina tankar. Liksom hos A&A:s valpköpare som har fått akut leukemi, och hos bloggvännen Linda som just nu inte alls mår bra - en småbarnsmamma med cancer. Det är lätt att bli ödmjuk. Dessutom har min förkylning äntligen gett med sig. Nu finns bara spår kvar - bland annat en punkt i ryggen - kan det vara ett revben med en spricka, jag har nämligen aldrig hostat så mycket i hela mitt liv tror jag som den senaste månaden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback