29/12; onsdag

Dagen kunde börjat bättre... Klara mådde lite pyton och Linus skrek i ett par timmar för att han hade så ont i örat. Han ville klippa bort örat, sa att hans kulle dö och hade vatten i örat, och stoppade in en toarulle i örat för att torka. Vi fick komma in till öronjouren och snabbt konstaterades en öroninflammation i det örat som han har tappat röret... Penicillin. Och hem igen. Till en pigg K. Och dagen har bara blivit bättre... Det som är skönt är att jag känner när det är på riktigt. Han är tydlig.
Ikväll har jag gått en prommis med hundarna, och det sista jag gjorde var att gå omkull... Men det gick väl bra. Men igår på tennisen, K spelade match, så vred jag mitt knä och det small till, och jag misstänker att det är den inre menisken som inte är riktigt som den ska...
Nu tittar K och jag på Bonden, A spelar tennis, och Linus bar jag precis upp i sängen, eft4er att han hade somnat i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback