tennisänka - idag igen...

Ja, nu är det mycket tennis. Jag önskar att jag hade kunnat börja spela med, nu när mammorna från V-löv ska börja spela, men för mig är det ju inte läge nu... Och just nu är det okej att sitta i soffan, läsa bok, titta på TV, äta chibbe och vänta... Även om det kanske hade varit roligare att göra Något. Linus var trött när han kom hem från Anja för en stund sedan och ville gå och lägga sig. Det blir väl lite hockey så småningom på TV, och till dess... så väntar jag... Och det vet jag en till som gör - min fina kollega som väntar knodd (en annan än den som jag skrev om för några dagar sedan) ligger inne efter att vattnet gått. Och helst skulle väl bebben ligga där typ 10 veckor till, men varje stund den stannar är en seger! Och jag hejar och tänker på dem! Jag väntar gärna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback