Sista februari - en söndag

Vi, barnen och jag, är hemkomna från Stockholm. Tänk att jag kan längta efter Anders när jag åker ifrån honom två nätter!? Men det är väl ett gott tecken. Liksom det är ett gott tecken att det är skönt att komma hem igen - ett städat hem och god mat. Liksom att det är ett gott tecken att det känns okej att börja jobba imorgon - även om det är ruskigt skönt att vara ledig. Alltid blir ångesten lite större på söndagskvällen när jag har haft lov.
Vi var på Skansen i sthlm. Föst var Linus lite rädd för djuren, men det blev bättre efter en stund. Och så fick han åka både tåg och buss. Och såklart fick de träffa sina kusiner - det är ju alltid roligt!
Idag har jag kört spår med Stimma - det gick bra. Framspår. Sedan körde jag skidor med hudarna. Hiho orkade inte. Jag fick vända och hämta honom. Jag trodde nästan att han skulle ge upp. Han andades tungt, men repade sig sedan.
Nu är det utfodringsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback