22/7; torsdag

Älskar att vara ledig...
Jag har hunnit rida på förmiddagen, efter att Humpe och Malin var här och fikade. Och så städade vi ladan lite. Och så har jag varit i kontakt med öron - Linus ör, det andra började rinna och göra ont, dagen efter att antibiotikan var slut... Vi bestämde dock att avvakta till i morgon. Han har inte feber, men örat rinner, jag tycker att han hör lite sämre och har lite ont. Åkte till stan - Anders tyckte att det var dags för en iPhone för mig, cyklat och kört uppletande med Stimma - hon var super! (nästa helg är det tävling) - tränat lydnad, lagat mat, städat, gått promenad (Linus, jag och hundarna - och plötsligt är Hiho och Kenzo på en sida om ormen, och vi andra på andra... Hur ska vi göra? Jag skriker förstås. Och Linus fullkomligt hoppar upp i famnen. jag får H och K att stanna, och så går vi förbi på andra sidan stigen med bultande hjärta. Ormen låg kvar... och vi skyndade vidare.), Anders spelar tennis. Klara är hos Agnes.
Vi åkte hem från Ekö igår. Vi har haft underbara dagar, med goa vänner, födelsedagskalas för K, besök på Vägga fiskkrog.
Älskar att vara ledig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback