8/7; torsdag

Har njutit av dagen:
- Marianne och Tommy har varit på besök,
- sol,
- god mat och
- så har vi fått hem Stimma. Igår trodde jag nästan att hennes sista dag var kommen. Hon hade kräkt en massa på natten och gick undan, och ville inte ha mat. Jag funderade på om det kunde vara livmoderinflammation. Fick till slut tag på en veterinär som vi åkte till i Karlskrona. De röntgade, även med kontrast, satte dropp, tog en massa prover. Och så fick hon ligga kvar över natten. Alla prover var bra. Och allt tyder på någon slags förgiftning.
Vi åkte till Barnens gård igår när vi ändå var i Karlskrona, och hade, trots allt, en bra dag.
Nu fiskar Anders och jag ska gå och lägga mina små kottar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback