14/3; humpes födelsedagssöndag

Födelsedagarna avlöser varandra - Erics igår och idag Humpes och imorgon Fridas. Grattis allihopa!
Vi har njutit av underbart vinterväder denna helgen oxå. Igår tränade jag Stimma medan baren var på Leos lekland. Barnen gillade leklandet och jag gillade att få träna ett par timmar för mig själv. Ett uppletande som gick strålande. En promenad med alla mina fina vovvar. Ett spår som var svårt på klubbens ängar där en massa folk och fä har gått och djup snö. Men Stimma löste det. Och så körde jag lydnad. Det gick bra!
På kvällen var vi i Moheda. Fick god mat och tittade på Melodifestivalen.
Idag spelade K fotboll på förmiddagen och jag och Stimma körde ett lydnadspass. Sedan fick jag reda på att tävlingen nästa helg är flyttad till augusti. Och helt plötsligt känns det som om vi är i bra form...?!
Vi tog en picknickpannkakslunch på en skidtur hela familjen! Och sedan körde jag en längre runda på sjön! Det är fantastiskt skönt att röra på sig och skidor har blivit ett bra sätt att ta sig fram i snön.
Nu är snart helgen slut och det vankas skola, jobb, dagis, nya psykologbesök (3 st tider planerade i veckan), en resa till Norge för Anders del, och så kladdar Linus öra igen (jag måste ringa öron imorgon), X ska sättas på jobbet (typ 250st) - en dag i taget, nuet, andas, leva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback