15/3; måndag

Kom glad i hågen till en ny dag på jobbet - sakta men säkert dränerades min kropp på energi. Jag hann ingenting, blev sen från jobbet, var tvungen att handla innan barnen kunde hämtas på dagis - de var sist... Nu har jag tagit en migräntablett, gått en liten prommis med hundarna, lagat mat, myst lite med barnen, lagt barnen och rasat ihop i en liten hög med datorn i knät - gräsänkling. Anders jobbar i Norge. Imorgon ler vi igen.
Imorgon ska Linus till öron - men det var han inte glad över. Han ville äta frukost på dagis. Stackars lille killen. Det är mycket för honom. Idag var han hos psykologen - jag vet inte exakt hur det hade gått. Men när jag pratade med öron idag så ville de se örat igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback