21/3; söndag

4 barn leker uppe.
Jag sitter nere.
Anders är på Hockey.
En söndag.
Rent hus.
Vi har promenerat.
Snön börjar smälta.
Igår fikade vi hos Eric och Sandra.
Linus har cyklat en massa! Han kan! Han är stolt och duktig!
Jag har tränat spår, uppletande och lydnad. Men tävlingen som skulle varit idag var ju inställd. Men jag kom med till en tävling om två veckor.
Kenzo är halt - fram. Det gör mig ont.
Linus utredning fortsätter. Men psykologen var sjuk en dag. Imorgon är det dags igen. Förra helgen tror jag att det var - så började "varför"frågorna hagla. Och man märker att han har svårt att svara på "varför". "Varför måste man titta åt båda hållen när man går över vägen? Varför ska man inte hålla på en varm platta? Varför ska man vara hemma om man är sjuk?" Vi måste sätta ord på frågornas svar! Jag känner mig fortfarande kluven till utredningen. Kankse är det för att "målet" har ändrats. Till vad? Tidigare var målet att kunna anmäla till språkförskola - nu vet jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback