18/11; torsdag

Idag, på en kemilektion, när jag satt och hällde upp saltsyra i småflaskor, kände jag att jag började må dåligt. Riktigt dåligt. 17 elever i klassrummet som labade. Jag kallsvettades, mådde illa, jag såg liksom alla svävande och insåg att jag måste ta mig därifrån. Men jag hann inte avsluta lektionen, och mer minns jag inte. Jag hade tagit mig till arbetsrummet, och svimmat. En kollega avslutade lektionen. Några tog hand om mig. Jag vakande och frös och händerna hade somnat. Jag antar att det är mitt låga blodtryck som spelade mig ett spratt... Jag bestämde mig för att äta lunch, jag kunde ju ändå in te köra hem just då. Och sedan hade jag en lektionen till. Jag var betydligt piggare efter min lilla kollaps än innan, men när jag kom hem somnade jag i soffan. Sedan spelade barnen och jag lite spel innan Linus och jag följde med på fotbollsträning. Anders spelade innebandy. Jag lagade lite snabb mat när vi kom hem, och nu sitter jag i soffan, och där sitter jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback