3/11; onsdag

Det blir sällan som man tänkt sig... Jag hade sett fram emot en resa till Stockholm. Träffa Jörnehag Norr. Vara ledig.
Det är tråkigt när barnen är sjuka, men det är ännu tråkigare när man är iväg. När man inte är hemma. Linus kräkte ett par gånger i natt, och sedan en gång till efter frukost. Inte mycket. Och han är rättså pigg. Men ändå... Humpe har tagit med sig de andra barnen för att hitta på något. Jag är hemma med Limpan, som vill äta. Och har en mamma som säger Ta det lungt. Stackars Limpan. Stackars Mig. Stackars Klara. Stackars J Norr. Det var inte så här det skulle vara. Jag vill hem. Jag vill inte att vi smittar ner andra. Men kan liksom inte göa något. Mer än att städa. Tvätta. Vara. Trösta.
Och det här låter kankse konstigt, men jag har en svullen Snopp i halsen. Ni vet det där gomseglet som hänger ner, svullnade i natt så att jag håller på att svälja det när jag sväljer. Det är tredje gången det händer...

Kommentarer
Postat av: Mia

Krya på er!

Kram!

2010-11-04 @ 08:24:24
Postat av: Hanna

Tredje gången som snoppen svullnat?! ;)

2010-11-05 @ 16:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback