11/9; lördag

Snabb uppdatering innan middagen serveras. Stimma och jag har tävlat! Det gick bra. Fullt på specialen - ett superuppletande. En hyfsad lydnad, hon var glad, men ett dåligt skall, dk på framåtsändandet och krypet och dåliga ingångar på annars bra apporteringar resulterade inte i skyhöga lydnadspoäng. Men känslan fanns där. Vinst 589p och cert. Marginalerna är så små, 10 p till är ju ingen omöjlighet, men ack så svårt.
Igår fick jag en ridlektion på Philippa av Sara, min gamla ridlärare - kul och nyttigt!
Nu är jag helt slut. Mat. Säng. Sova. Sova. Säng. Säng. Säng.

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis! Ni är så duktiga! Nästa gång får ni till det där lilla sista. Kram!

2010-09-12 @ 17:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback