26/9; söndag

Komaläge. Söndagskväll! Efter en dag i Åseda spårskog. Återigen ett perfekt upptag ett utmärkt spår, ett fint uppletande - och en Stimmig Stimma på lydnaden. Hon såg ut som en valp och ljudade lite mellan varven. Och kunde inte krypa... 0:a på krypet leder till minus 40p. Leder till 563,5p. En andraplats. Och jag är ändå nöjd. På riktigt och av hela mitt hjärta. Klart att jag kunde varit ännu gladare och nöjdare. Visst vill jag verkligen få till det som jag vet att vi kan, men när det inte blev så bra som det kunde, så blev jag ändå nöjd. Vi har roligt. Stimma hade Väldigt roligt idag - jag som trodde att hon kanske skulle vara lite loj efter 4 tävlingar i rad... Framåtsändandet var riktigt snyggt idag. 10a på tungen! Och nu sitter jag med en ny dator i knät och letar tangenter. A spelar tennis.Barnen har lagt sig. Imorgon väntar en ledig dag - med bad, ridning, öronläkarbesök, logopedbesök, tennis... A ska till Köpenhamn. Jag blir matt av tanken.

Kommentarer
Postat av: Mia

Har sagt det förut, säger det igen..Ni är så duktiga du och Stimma!

Kram!

2010-09-26 @ 21:31:12
Postat av: Johanna

Kan bara instämma!

Kram

2010-09-28 @ 08:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback