6/9; måndag

Dagen började ed bad för Linus och mig. I 34gradigt vatten. Tillsammans med två ledare/sjukgymnaster, och två gossar, en med sin mamma och en med både mamma och pappa. Linus var inte alls i deras "klass", de var rättså gravt handikappade. Linus kan ju i stort sett simma. Han kan prata. Han hoppar. Han dyker. De kunde säkert en massa saker, men inte jämförelse med honom. Det kanske inte är rätt grupp för honom?! Ledarna sa det, men vi får se. Det är ju bra med instruktioner. Sedan tog vi med oss fika till hästen och fikade innan Linus fick rida en runda. Jag stekte pannkakor när vi kom hem och sedan kom farfar och jag åkte till jobbet för att ha några samtal. Två dök inte upp. De borde få en straffavgift! EN av dem bokade jag om till senare på dagen, en får ett samtal nästa vecka.Klara har spelat tennis ikväll. Anders är i Köpenhamn. Jag körde ett uppletande utanför - det gick perfekt! Vi kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback