10/4; söndagsmorgon

Jag sitter vid matbordet - solen skiner. Jag dricker lite kaffe. Vår i luften. Förväntningar. Anders tävlar med Stimma. Jag väntar nervöst, med spänning, med hopp på resultatredovisning. Jag är imponerad av Anders som tog tag i projektet tävling. Det var länge sedan han tävlade, och han har tränat. Och de gör det bra! Sedan vet man ju aldrig hur det går på tävling ändå! Men jag konstaterar att det var länge sedan det var jag som satt hemma och väntade - de senaste åren har det ju varit jag som har varit iväg.
Jag sitter med ett leende på läpparna - jag fick roliga nyheter igår!
Igår hann vi för övrigt mycket: Anders tränade hundarna, hjälpte till på Dänningevallen, bytte däck, satte upp studsmattan, och jag pillade lite här och var, och barnen och jag var på hästtävling och betalade en matta som vi hade haft hemma och provat. På hästtävlingen kom det in en skäck - och Linus utbrast till all publiks förtjusningen "mamma där är en ko! Ska de rida på den? Ja, mamma, de hoppar med kon!" Ja och sen på kvällen fick vi supergod mat hos Henke och Linda!
Och så lite förskott- och efterskottsgrattisar till Olof, Malin och Henke! Och ett grattis till Jenny och Jeff som klarade appellsöket igår!

Kommentarer
Postat av: Linda O

Kram!

2011-04-10 @ 13:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback