11/4; måndag

Bebben hickar och sprattlar. Jag klappar magen. På sajten läser jag att det är 30 dagar till bebben beräknas komma. Och jag undrar hur det blir i Verkligheten. Inget blir ju som man tror. Och det är ju lätt att tro att det ska bli som det har varit. Att jag går några dagar över tiden. Men sen är det svårt att tro. Klara tog lång tid på sig, Linus kom snabbt. Med Klara började det med värkar, med Linus gick vattnet. Det är väl bara att konstatera att man inte vet... Det är lite man kan påverka så lite...
Och så blir det spännande och se vad han ska heta. Hur lång tid tar det innan folkbokföringen bestämmer ett namn? Och vilket väljer det - ett på tioitopplistan eller ett mer ovanligt eller helt slumpartat?
Idag började Linus och jag med bad, och fortsatte till Moheda för våffelintag och överlämning av son. Jag begav mig mot Ullared tillsammans med Helen och Ulle. Jag handlade inte mycket - det var ju inte länge sen vi var där. Men vi fick umgås. Och det är ju värt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback