15/4; fredag

Fredagströtthet och lovkoma. Nu finns förhoppningar om ett skönt lov, få vara tillsammans, orka, vilja, leva...
Kvällen igår var trevlig. Min stol välte dock i samma stund som jag skulle sätta mig, och jag landade på golvet. Snopen, lite rädd, lite skämmigt och lite ont i höften - men ingen större skada skedd.
I natt hade jag hiskelig kramp i båda vaderna, och det är fortfarande som en sten i dem. Knep, någon?
Ikväll har Linus och jag följt med Anders i skogen för uppletande och spår med Stimma - på söndag är det tävling igen. Anders grillade sedan medan jag låg i badet - fantastiskt gott! Klara och Agnes har pysslat och lekt.
Imorgon väntar ridning, fotografering, simskola, innebandymatcher, cirkus - undra hur vi ska få ihop det? En sak i taget - andas. Det Vill bli bra.

Kommentarer
Postat av: Helen

4-5 paranötter om dagen ska vara bra för att slippa kramp! Inte vet jag om det stämmer men det är inte så plågsamt att äta nötterna. Kram H

2011-04-16 @ 16:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback