28/4; torsdag

Sitter i soffan och äter annans. Känner mig lite trött ikväll - kanske är det på grund av den något sena gårdagskvällen som jag spenderade med goa kollegor i "halv8hosmigtema", kanske beror det på de nio utvecklingssamtalen samt några lektioner som jag har klarat av på tre dagar, kanske beror det på att löparrundan som Anders, jag, barnen, grannbarnen samt hundarna tog ikväll (jag var den enda som inte orkade springa hela rundan...), kanske beror det på de många sammandragningarna och det faktum att det faktiskt bara är två veckor kvar till BF? Jag vet inte, men imorgon jobbar jag den sista jobbdagen och jag ska besöka barnmorskan. Jag kommer sakna jobbet, i alla fall initialt - de tokiga, roliga, goa och fina kollegorna, och de snälla och förunderliga eleverna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback