4/4; måndag

Bad med Linus. Lite småinköp. Fika på trappan - njuta av ledighet och sol. Lite fix och städning, köra en massa tvätt. Hämta K och umgås med fina Sandra och Elin. Tennis för Klara. Kamning av hundar. Ett uppletande med Stimma. Sedan kom Anders från Köpenhamn; K från tennisen. Familjen är samlad. Jag är hel. Nu har barnen lagt sig och Anders åkt för att spela badminton. Bebben är vild i magen. Sammandragningar, sparkar, borrningar, hicka... Och handen har jag haft kramp i flera gånger under dagen. Och kramp i vaderna vakande jag av flera gånger i natt. Vad kan man göra för att förhindra kramp? Och så hade jag tokont i ryggen i natt - så det var svårt att sova. Anders gick ju upp tidigt. Läser att det är 37 dagar till bebben kommer! Men vi har inte fixat allt... Men än finns ju tid kvar! Babyskydd - har vi det? Hur går det med utbyggnaden? Tvätta vagnen. Det är bara att konstatera att fokuset ligger mer på Livet Här och Nu än på tiden som kommer... Det var skillnad att vänta första barnet - konstigt hade det väl varit annars. Dessutom har jag ju varit sjukskriven med de andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback