29/8; måndag

Helgen har gått - vardagen är tillbaka. Men idag packade jag in Sigge i bilen och åkte till Grand Samarkand för att träffa två kollegor och deras bebbar. Vi pratade och fikade - och då kom en före detta kollega förbi med sin bebbe oxå. Kul att träffas! Tack Jenny för initiativet. Sedan hämtade jag barnen samt grannbarnen, bakade kaka till eftermiddagskaffet och ikväll var det fotboll för K. Vi har haft en mysig eftermiddag. Barnen har lekt och badat. Men något grusade skimret - Linus var besviken och jag kände det i hela mig. Hans besvikelse. Det var så att mina tårar brände... Ikväll har han och jag gått en promenad med hundarna. Nu väntar vi hem K och så blir det sen kvällsmat.
Helgen har annars gått åt till golftävling, ridning för Klara och mig, fotbollscup - där Klara gjorde mål! - gräsklippning, svampplockning, giftemål mellan Anja och Linus (de var Så söta och idag berättade de för dagis!), middag med Martin och barnen, bad (för barnen) i sjön... Lediga dagar, lyckliga dagar...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Var roligt att träffa dig och Sigge, får vi göra om snart igen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback