4/8; torsdag

Vi har fått några riktiga sommardagar. Och idag tog vi oss till Ronneby brunnsbad. Både jag och Sigge tog oss ett dopp! Owesson var oxå där, och plötsligt stod Lina med familj framför oss! Världen är liten. Tyvärr är Stimma dålig i magen, och riktigt låg, så vi tog oss snabbt hem, när Eric ringde och berättade att hon inte var bättre. Jag hade dessutom bokat en ridtur - så det blev det ikväll. På Agil. En riktigt fin häst. Tyvärr hade jag riktigt ont i ryggen fortfarande visade det sig... Stötarna är inte att leka med... Nu sover killarna. Anders fiskar. Klara sover hos Agnes. Och jag? Jag ska duscha, och vänta på att Sigge vaknar - han hade fått en flaska av Anders, så han sover kanske gott några timmar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback