6/12; tisdag

Så kom vintern! Igår kom snön. Det blir ljusare. Barnen ler. Idag skulle jag leta upp ett par stövlar till Sigge - jag hittade inga, fick ta på hon annat varmt på fötterna, satte honom i bilstolen för att få loss åkpåsen som var fastsatt med en hemmagjord anordning, fick hämta sax, och så skulle jag leta upp en pulka, Linus kom och hade gått ner sig och var sjöblöt så han fick byta strumpor och stövlar. Jag hittade ingen pulka... Och Sigge hade somnat innan jag hade stökat färdigt... Det blev inga pulkaåkning för Sigge idag... Jag fick ta lite kort på hundarna istället.
Linda och Leon har varit här idag! Snickarna jobbar på.
Såg ni förresten Linus fina bild i smålandsposten idag? Och så har jag sagt fel tid på luciatåget till några - på söndag i kaksviks kyrka kl. 18 ska det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback