10/2; torsdag

Okej efter sol kommer snö, efter pigghet kommer trötthet. Igår sken solen - idag har det snöat, igår var jag pigg - idag har jag känt mig trött. Jag sov dåligt i natt. Och så hade niorna nationellt prov i svenska, så en lektion blev inställd - och jag hade en tid på MVC och kunde därför inte åka in senare. Värdena, förutom blodtrycket, var bra. BM tyckte att jag var svårbedömd - att jag troligtvis vill lite mer än min kropp, och att jag nog gav sken av att det var bättre än vad hon trodde... Kanske finns det en viss sanning i det. Stundtals i alla fall.
Jag hade två extra möten på jobbet idag. Och en av parterna visade tydligt återigen varför vi har en massa möten. Energisugare.
Men nu har jag hämtat barnen, lagat mat och badat med dem - och nu har Anders kommit hem.
Och så måste jag berätta om mitt lilla projekt - att få Stimma att sluta äta bajs... Jag googlade och fann att bajs med annanssmak smakar illa - värt att testa?! Hundarna gillade den extra kryddan i maten i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Eric

Såg först framför mig att du går omkring i trädgården och trär på ananasringar :)

2011-02-10 @ 22:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback