12/2; lördag

En solig lördag! Klara har ridit och det gick bra. Och idag blev det skridskor på sjön - jag får dock nöja mig med att titta på. (Inte för att jag är känd för att gilla att åka skridskor, men lite trist är det att stå utanför... och Klaras ord ringer ju i huvudet "pappor leker med sina barn - mammor sitter framför datorn...") - och nu är vi där igen, efter en snabb fika, så åkte resten av familjen och för att spela tennis. Jag sitter i soffan, äter en semla (visserligen en mini...) som blev över vid fikat, dricker lite kaffe, surfar och tittar på skidskytte - bidar min tid, vilar mig i form. För i natt blev det inte mycket sömn. Min rygg gör så förfärligt ont. Jag fick stiga upp mitt i natten och värma vetevärmaren... Idag har vi testat att vända sängarna. Det sparkas mycket i magen nu. Och man ser utanpå magen hur det rör sig i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback