9/2; onsdag

En lång dag på jobbet, men farmor och farfar hämtade barnen, solen har skinit - även om jag aldrig hann ut i den - och jag har känt mig pigg idag. Piggare än på flera dagar. Skönt. I helgen när Anders och Klara hade varit och spelat tennis och var ute och åkte skridskor och jag (visserligen hade gått promenad och tränat med hundarna, städat och bytt i sängarna samt tvättat osv) var inne, sa Klara att "pappor leker med sina barn och mammor sitter framför datorn...". Oups. Ibland är sanningen, eller nästansanningen jobbig att höra... Okej, jag sitter här en stund till, sen... ja sen somnar jag nog. Jag längtar efter ljusa kvällar, mer energi och har lovat mig att aldrig bli för överviktig...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åja, mammor tar hand om sina guldklimpar när pappa är på jobbresor...

2011-02-09 @ 23:58:58
Postat av: Helen

Tror inte du ligger i farozonen för övervikt! stor kram

2011-02-10 @ 10:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback