13/1; torsdag

Idag skulle en av mina hjältar fyllt år - min morfar.
Linus och jag har just badat. Och vi har ätit. Nu sitter vi i soffan och väntar på Anders. Jag var hos BM idag - tyvärr var blodtrycket på tok för lågt idag oxå. Det, tillsammans med en rygg som värker så att jag nästan gråter när jag lägger mig i sängen, eller när jag går (dock på olika ställen i ryggen vid de olika tillfällena...) och en hel del sammandragningar (som dock hittills troligtvis inte har påverkat) gör att jag bara kunde ringa så skulle de sjukskriva mig. Jag Vill jobba. Men det viktigaste är såklart att bebben mår bra, och jag själv mår hyfsat bra. Vi får se - tar en dag i taget.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Var rädd om dig och bebisen vännen!

Hoppas du får en härlig helg.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback