18/1; tisdag

Igår var min lediga dag - den började med bassängträning för Linus, efter att ha lämnat K på skolan såklart, fortsatte med att sköta pållen och sedan lämna Linus hos Anders för att fortsätta till kiropraktorn. Hämtade Linus och åt lunch på Anders jobb innan besök hos logopeden väntade. Jag hann oxå handla lite mat. Efter logopeden åkte vi hem till K som hade gått hem själv från skolan. På kvällen körde jag tjejerna till tennisträning. Tittade på handboll. Sovdags. Ledig dag? Idag har jag jobbat. Gick en runda med hundarna i mörkret. Nu sitter jag framför handbollen igen. Energin är slut. Mörkret gör det inte bättre. Inte graviditeten heller - även om jag nu ska vara inne i de pigga veckorna... Säkerligen inte det låga blodtrycket eller min onda rygg/bak, som även gör det svårt att sova på natten, heller. Jag lägger handen på magen. Tittar på handboll. Vilar i stunden. Laddar för en ny dag. Och väntar på att ljuset och energin ska komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback