2/1; söndag

Barnen och Anders är på... tennis! Och jag sitter i soffan, klappar magen och äter praliner, och väntar på sporten... Ett var fel - jag äter ananasstavar istället för praliner. Och jag har varit ute i stort sett hela dagen innan - i pulkabacken. Men där satt jag mest i solen och njöt av att se glada barn. På tal om backe - är det någon som har slalomskidor och pjäxor till barn med ca str 33 och 35? Barnen blev väldigt sugna på att åka till Hanaslöv och åka någon kväll/dag i veckan. Och så har jag lämnat Stimma hos finaste Helen och Ulf igen - hon fick ett nyår hos snälla Eric och Sandra. Tack alla som hjälper oss med detta "bök".
Idag finns mina tankar framför allt hos Helena som idag fyller år, men som oxå fick en liten dotter, 10 veckor "för tidigt" men allt verkar ha gått bra i alla fall. Jag klappar lite på magen... Tänker på dem, och önskar de en bra födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback