23/1; söndag

Laddar för en ny vecka - men K är förkyld och jag är hostig så vi hoppas att det inte blir värre utan att veckan kan gå som förväntat. Med skola, jobb, möten, träning, mys, promenader och allt annat som ska rymmas de närmaste 168 timmarna. Inom de närmaste 24 timmarna är planerna ledighet för Limpan och mig efter en god natts sömn (i natt sov jag inget vidare...), bad, ridning, fika med Helen efter att ha hämtat K och senasre på kvällen har K tennisträning och jag ska träffa F-3:s klassföräldrar.
Även idag har det blivit mycket soffläge för mig - även om det har varit lite lugnare med sammandragningarna idag tycker jag. Men jag var med på tennisträningen på förmiddagen och har tagit en prommis med hundarna. Linus och Anders har åkt slalom - och även om jag gärna hade gjort det, så inser jag att det bästa jag kan göra är att inta horisontalläge och vila i den utsträckning det går. Hanna var på besök oxå - önskar att vi hade hunnit prata längre, men är tacksam för den stund som vi ändå fick tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback