3/1; måndag

Gnistrande sol och isande kallt. Idag väntar pållen. Inget annat är planerat. Men jag har så ont... Gick omkull igår (igen) i en isbacke (förra gången välte jag på Hiho). Jag hade kameran i handen och räddade den, men armen flög i en onaturlig vinkel runt och bakåt, och ena höften (den som jag inte har ont i annars). Dert som är lite bra i alla fall är att inget är brutet! Och att det där revbenet eller vad det är som gör så ont i ryggen faktiskt börjar kännas mindre. Men jag funderar på en kiropraktor/naprapat(massör för att försöka rätta till det onda - men jag vet inte hur bra det är för en gravidmage. Någon som vet? Och någon som annars vet någon bra att vända sig till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback