3/1; måndagskväll

Anders kom hem, och åkte för att spela pingis. Barnen är hos grannarna. Jag sitter här och önskar att någon ringde och frågade om jag ville spela tennis eller pingis eller ta en ridtur eller... Men det hade ändå inte gått... Kroppen säger ifrån. Det gör ont. Jag har tagit värktabletter, och sitter så still som möjligt i soffan när jag väl hittar en ställning som funkar hyfsat... Just nu spelar inte kroppen och jag i samma liga, vi vill inte samma saker. Men jag hoppas att den ändå är ett bra ställe att bo i...
Vi har varit hos hästen. Kajsa och Klara var med och sedan har Kajsa varit här. Imorgon är planen Leos lekland med Åkessons. Risken finns väl att jag trasslar in mig i ett nät så att jag ser ut som en kassler... Det får nog bli stillasittande, tittande, smuttande på en latte...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Önskar jag kunde komma och sitta med dej i soffan... Varm kram

2011-01-05 @ 18:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback