14/7; torsdag

Jag sitter på ett regnigt Ekö, ensam. Vädret passar känslan i mig... Trots att det är självvalt. Barnen och Anders åkte hemåt för att fortsätta till Västervik på tennisturnering i helgen. För mig kändes det enklast att stanna här med Sigge och hundarna - enklast men kanske inte det det jag allra helst vill. Åtminstone inte när vädret är som de är. Men det kanske blir bättre. Och vi har haft mycket besök i veckan - av Eric och Sandra , samt Hanna. Så kanske kan det vara skönt med ensamhet?! Fast jag trivs nog bäst med sällskap med inslag av ensamhet. Jag gör en malinejermark: städar och försöker njuta av att saker ligger kvar där jag har lagt dem... Jag måste ju oxå berätta att ridturen gick bra! Det känns spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback