17/7; söndag

I fredags. Kväll blev Jag och Sigge bjudna på taccos av ejemark. Och så spelade vi kort. Igår kom Tommy och Marianne - och solen sken. Vi fick en skön dag. Idag har det varit mulet, och ikväll åkte de hem. Jag och Sigge är själva Ipren. Vi längtar och saknar våra älskade. Imorgon möts vi igen och på tisdag fyller vår klara 9 år! Tack till ene armarna och Perssons för att ni bryr er om mig. Tack till Anders som är iväg med kottarna- spelar tennis, bor i tält, shopar och badar. Jag läser i tidningen om tvåring som bli överkörd ock dör på grund av rattfyllo. Om 32åringen som dog i fallskärmsolycka. Och om min elev som på överkörd, men som reste sig från att faktiskt inte levt och lever! Jag blir så glad och lättad - för min elev och för min kollega som körde bilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback