13/3; söndag

Snart bänkar sig K och jag framför TV:n - ponnyakuten, solsidan och sedan blir det nog en film. Anders ska spela tennis. Jag och barnen tog vårt pass på förmiddagen - två timmar tennis i gympasalen. Anders målade lister. Pappa var här och hjälpte till lite. Jag jobbar ju oxå på att få en förare (läs Anders) till Stimma i vår - och hotar med att jag gör det själv annars - så idag la jag ett spår, genom is, snö, vatten, bäckar, gräs, vildsvinsborst, fotspår och massa rådjursbajs. Det blev ett bakspår, men de tog sig igenom spåret. Det är alltså "bara" att anmäla?! Och sen kom pappa, Marianne, mormor, samt Henke med familj på lite fika. Tack för presenter och hjälp. Och till sist skickar jag grattiskramar till Eric som fyller år och styrkekramar till Persson som mist en go vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback