14/3; måndag

Idag fyller Humpe år! Grattis!
Det har varit en späckad dag... Jag jobbade, trots att jag är ledig på måndagar. farfar har passat barnen.Och jag har haft studiedag. Föreläsning om föräldramöten, och kursplaner 2011, samt en massa - men ändå för lite - förberedelse inför nationellt prov i biologi på onsdag. Jag fortsatte hem för att köra tjejerna till tennisen, och sedan avlöste Anders och jag varandra i dörren - Anders skulle iväg på hockey.
Jag brukar känna att jag har koll på läget och "lagom" att göra - men så känns det tyvärr inte riktigt nu... Men det vänder snart. Det är många "deadlines" just nu - klara av nationella proven, rätta dem, labproven (jag har ju tre niondeklasser i år), sedan fram till påsklovet... Sen... Men ett steg i taget. En dag i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback