17/3; torsdag

Jag, den vaggande, foglossande flodhästen tog med min halta hund, min döva hund och min Stimmiga Stimma på morgonpromenad när jag hade lämnat barnen. Vi är nog en syn - eller inte... Snöoväder ute. Trötthet i kroppen. Frustration. Jag gör det jag ska och när jag ska - tror jag, oftast. Men idag hade verkligen inte ett par av mina kollegor gjort det. Och jag litar inte på att de gör det som de har lovat. Mitt kontrollbehov? Men jag påvekras. Och får stå till svars. Jag försöker hjälpa till och inte tappa tålamodet - men det är svårt... Min ork höll verkligen på att ta slut idag. jag kände att mitt blodtryck var lågt. Jag kände hur det sökte mig. Jag drack, och åt, och la mig lite i soffan. Och kom tillbaka. Jag har hämtat barnen, inklusive grannbarnen. Vi har fikat och varit på fotboll, ätit mat och väntar nu på Anders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback