9/3; onsdag

Idag spelade bebben oss ett spratt... Vi var på rutinkontroll hos BM och då låg bebbens puls på 190. Och där förblev den. Så vi fick ta en tur till förlossningen. En CTG-kurva kördes. Och bebben var livlig och hjärtljuden var höga, men efter lång tid så sjönk de. BM och läkare blev nöjda och vi fick lämna förlossningen för den här gången. Vi åkte till jobben. Jobbade. En lång dag. Nu sitter jag i soffan, och här vill jag sitta resten av kvällen. Jag har ont i en fot efter ett fall igår. Den är svullen. Och jag har haltat och vaggat ännu mer idag än andra dagar. Och för övrigt var det mesta hyfsat bra på kollen idag - järnvärdet hade dock sjunkit, och blodtrycket är fortfarande lågt - men magen följer de mått som den ska ha.
Och så spelade vädret oss ett spratt. Efter att ha fått lite vårkänslor ett par dagar och lagat hundgårdsgrinden, så fick hundarna vara ute i hägnet idag. Framåt dagen började det dock snöa och regna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback