2/5; måndag

Bad.
Sjukhusbesök - för att hämta ut babyskydd och så passade jag på att gå upp på Öron och visa upp Limpans läpp. Det var som jag trodde - att det behövs fixas till. Det är en rättså stor flik som behöver klippas bort. Men beroende på hur störd han är av den, så får vi se hur länge det kan dröja...
Fortsatte till banken för att hämta en ny dosa.
Åkte hem och gjorde våffellunch. Tyvärr slog jag mig illa i ett knä - det känns verkligen inte bra. Rakt in vid menisken. Blått. Svullet. Hoppas på bättring till imorgon.
Städa lite.
Hämta Klara och forsatte till Helen, för att fortsätta till frissan.
Och tro det eller ej - ikväll kom han... arkitekten. Han verkar snabb, kompetent, hyfsat billig, verkade tycka att vi hade tänkt rätt - och framför allt, han var här! Spännande!
Nu hockey och lite chips i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback